Jak zarabiać dzięki Salesforce?

Innowacyjne podejście Salesforce zmieniło sposób postrzegania biznesu i relacji biznesowych, a to wszystko za sprawą partnerskiego ekosystemu i społeczności, które wytworzyły się wokół produktów amerykańskiego giganta. To dokonanie można z pewnością określić mianem rewolucji. Coraz więcej firm odkrywa, w jaki sposób może zarabiać dzięki Salesforce.

Corocznym zwieńczeniem wysiłków i świętem firmy jest konferencja Dreamforce w San Francisco, na którą zjeżdżają się entuazjaści Salesforce z całego świata. W 2015 roku event przyciagnął ponad 160 000 osób!

 

zarabiać dzięki Salesforce

 

Silver, Gold, Platinum, czyli co oznaczają te kolory?

 

Kim są partnerzy konsultingowi Salesforce? To firmy, które aktywnie uczestniczą we wdrożeniach systemów sprzedawanych przez firmę. Zajmują się dostosowaniem narzędzi do potrzeb klientów, integrują je z zewnętrznymi systemami oraz piszą własne aplikacje, które można zintegrować z narzędziami Salesforce.

Decydując się na taki model biznesowy, globalny lider rozwiązań CRM postanowił wprowadzić hierarchię rozróżniającą partnerów wdrożeniowych, dzięki czemu klienci w łatwy sposób mogą zorientować się, która firma ma większe doświadczenie projektowe, komu ufają inni klienci i z kogo są najbardziej zadowoleni. Wyróżnia się następujące poziomy partnerstwa:

  • Registered
  • Silver
  • Gold
  • Platinum
  • Global

 

Na ocenę każdego z partnerów składa się: liczba certyfikowanych pracowników, satysfakcja klientów oraz wielkość sprzedaży produktów Salesforce. Partnerzy walczą nie tylko o zdobycie kolejnych poziomów partnerstwa, ale również o ich utrzymanie.

 

Jak zarabiać dzięki Salesforce?

 

Każdy, kto myśli o współpracy z firmą musi wiedzieć o AppExchange, czyli o sklepie z aplikacjami biznesowymi – czymś na kształt sklepu Google Play czy AppStore dla firm. Każdy partner może wystawić swoją aplikację na sprzedaż i zakładając, że nie będzie udostępniał jej za darmo, czerpać z niej regularne zyski. Trzeba jednak pamiętać o bardzo silnej konkurencji i być świadomym, że stworzenie unikalnej aplikacji, którą pokochają użytkownicy, jest karkołomnym zadaniem.

 

Salesforce AppExchange