webinarium 10.04.2020

Do wydarzenia zostało

Jesteś Dyrektorem/Menedżerem ds. Obsługi Klienta?

 

Słyszałeś o Salesforce Service Cloud, ale nie miałeś okazji zobaczyć tego rozwiązania w praktyce?

 

Chciałbyś dowiedzieć się, jak zwiększyć efektywność w obsłudze posprzedażowej, aby zadowolenie klienta wzrosło?  

Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na przynajmniej dwa z trzech powyższych pytań to ten webinar jest dla Ciebie – zapraszamy do rejestracji!

 

 

Informacje:

Data wydarzenia: 10.04.2020


Godziny wydarzenia:
 10:00-11:00

 

Podczas webinarium nasi eksperci opowiedzą o korzyściach płynących z automatyzacji procesów i optymalizacji działań przy wykorzystaniu narzędzia Salesforce Service Cloud. Najważniejsze obszary, które zostaną omówione to:

Prowadzący:

Agenda:

 

10:00 – 10:10 Prezentacja: Cloudity i Salesforce w Polsce

10:10 – 10:50 Możliwości rozwiązania Salesforce Service Cloud
10:50 – 11:00 Podsumowanie i sesja Q&A 

 

Zapisz się już teraz – liczba miejsc ograniczona! 

 

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Rejestrując się na webinarium zgadzam się na otrzymywanie na podany przeze mnie adres e-mail informacji o kolejnych wydarzeniach Cloudity.