TPI & Cloudity: wdrożenie systemu CRM od Salesforce

TPI sp. z o.o. to polska firma handlowo-usługowa oferująca kompleksowe rozwiązania pomiarowe. Oprócz działalności konsultingowej firma zajmuje się również sprzedażą sprzętu – zarówno klasycznych instrumentów, jak i najnowocześniejszej technologii w skład której wchodzą m.in. drony czy skanery 3D. Od ponad 25 lat spółka jest liderem na polskim rynku wśród dostawców innowacyjnych rozwiązań pomiarowych.

Głównym problemem, z którym na co dzień borykała się firma TPI, był brak odpowiedniego narzędzia do efektywnej komunikacji w zespole i sprawnego raportowania prowadzonych działań sprzedażowych. Handlowcy nie mieli wsparcia w postaci kompleksowego i efektywnego systemu CRM – ani w wersji desktopowej, ani mobilnej.

 

W odpowiedzi na te potrzeby, zaproponowaliśmy intuicyjny system Salesforce Sales Cloud. Wśród jego funkcjonalności kluczowymi dla TPI okazały się:

 

  • narzędzia do zarządzania całym procesem sprzedaży,
  • narzędzia do raportowania osiąganych wyników,
  • opcja określania statusu poszczególnych okazji biznesowych,
  • możliwość komunikacji między członkami zespołu dzięki komunikatorowi Chatter,
  • dostęp do danych podczas pracy w terenie i u klienta dzięki Salesforce Mobile App.

 

Wprowadzone przez nas rozwiązanie Salesforce Sales Cloud jest niezwykle łatwe w obsłudze. W TPI przyczyniło się do znacznego zwiększenia produktywności całego zespołu handlowców. Najbardziej znaczące zmiany, jakie nastąpiły, to:

 

  • sprawniejsze zarządzanie procesami sprzedażowymi, które teraz możliwe jest również zdalnie;
  • przejrzysty wgląd w działalność sprzedażową firmy – każda osoba z zespołu TPI pracująca w CRM Salesforce ma łatwy dostęp do informacji o klientach i wynikach sprzedaży, zarówno z poziomu systemu komputerowego, jak i aplikacji mobilnej;
  • precyzyjne prognozowanie przyszłych wyników sprzedaży dzięki łatwej analizie historycznych i bieżących danych;
  • lepsza koordynacja działań marketingowych i kontrola wyników kampanii – system pozwala m.in. na śledzenie historii aktywności poszczególnych leadów, co pozwala mierzyć efektywność i rezultaty prowadzonych akcji;
  • udoskonalony system raportowania stwarza znacznie szersze możliwości pozyskiwania i analizy danych, które pozwalają na bieżąco obserwować działalność firmy i jej wyniki;
  • poprawiona komunikacja wewnątrz zespołu sprzedażowego umożliwia zdecydowanie szybszy przepływ niezbędnych danych i informacji w całej organizacji.

Sukces TPI- case study Salesforce

Zachęcamy do przeczytania case study wdrożenia w firmie TPI. Wprowadzone przez nas rozwiązanie Salesforce Sales Cloud jest niezwykle łatwe w obsłudze, a także przyczyniło się do znacznego zwiększenia produktywności całego zespołu handlowców TPI.

Wdrożone produkty i usługi:

TPI & Cloudity: wdrożenie systemu CRM od Salesforce

TPI sp. z o.o. to polska firma handlowo-usługowa oferująca kompleksowe rozwiązania pomiarowe. Oprócz działalności konsultingowej firma zajmuje się również sprzedażą sprzętu – zarówno klasycznych instrumentów, jak i najnowocześniejszej technologii w skład której wchodzą m.in. drony czy skanery 3D. Od ponad 25 lat spółka jest liderem na polskim rynku wśród dostawców innowacyjnych rozwiązań pomiarowych.

Głównym problemem, z którym na co dzień borykała się firma TPI, był brak odpowiedniego narzędzia do efektywnej komunikacji w zespole i sprawnego raportowania prowadzonych działań sprzedażowych. Handlowcy nie mieli wsparcia w postaci kompleksowego i efektywnego systemu CRM – ani w wersji desktopowej, ani mobilnej.

 

W odpowiedzi na te potrzeby, zaproponowaliśmy intuicyjny system Salesforce Sales Cloud. Wśród jego funkcjonalności kluczowymi dla TPI okazały się:

 

  • narzędzia do zarządzania całym procesem sprzedaży,
  • narzędzia do raportowania osiąganych wyników,
  • opcja określania statusu poszczególnych okazji biznesowych,
  • możliwość komunikacji między członkami zespołu dzięki komunikatorowi Chatter,
  • dostęp do danych podczas pracy w terenie i u klienta dzięki Salesforce Mobile App.

 

Wprowadzone przez nas rozwiązanie Salesforce Sales Cloud jest niezwykle łatwe w obsłudze. W TPI przyczyniło się do znacznego zwiększenia produktywności całego zespołu handlowców. Najbardziej znaczące zmiany, jakie nastąpiły, to:

 

  • sprawniejsze zarządzanie procesami sprzedażowymi, które teraz możliwe jest również zdalnie;
  • przejrzysty wgląd w działalność sprzedażową firmy – każda osoba z zespołu TPI pracująca w CRM Salesforce ma łatwy dostęp do informacji o klientach i wynikach sprzedaży, zarówno z poziomu systemu komputerowego, jak i aplikacji mobilnej;
  • precyzyjne prognozowanie przyszłych wyników sprzedaży dzięki łatwej analizie historycznych i bieżących danych;
  • lepsza koordynacja działań marketingowych i kontrola wyników kampanii – system pozwala m.in. na śledzenie historii aktywności poszczególnych leadów, co pozwala mierzyć efektywność i rezultaty prowadzonych akcji;
  • udoskonalony system raportowania stwarza znacznie szersze możliwości pozyskiwania i analizy danych, które pozwalają na bieżąco obserwować działalność firmy i jej wyniki;
  • poprawiona komunikacja wewnątrz zespołu sprzedażowego umożliwia zdecydowanie szybszy przepływ niezbędnych danych i informacji w całej organizacji.

Sukces TPI- case study Salesforce

Zachęcamy do przeczytania case study wdrożenia w firmie TPI. Wprowadzone przez nas rozwiązanie Salesforce Sales Cloud jest niezwykle łatwe w obsłudze, a także przyczyniło się do znacznego zwiększenia produktywności całego zespołu handlowców TPI.

Wdrożone produkty i usługi: