Szanowni Państwo,

 

 

serdecznie zapraszamy na śniadanie digitalizacyjne dla branży produkcyjnej, na którym pokażemy, jakie korzyści płyną z automatyzacji procesów i optymalizacji działań przy wykorzystaniu platformy Salesforce.

 

 

Spotkanie będzie idealną okazją do zaprezentowania, jak można przyspieszyć pozyskiwanie nowych klientów oraz zapewnić stabilny wzrost przychodów.

Wydarzenie odbędzie się 22 października w godzinach 9:00-13:30.

 

Zapraszamy do naszej siedziby, która mieści się w Warszawie przy ul. Mokotowskiej 1.

Zarejestruj się!

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, rejestracja jest wymagana. Rejestrując się na śniadanie zgadzam się na otrzymywanie na podany przeze mnie adres e-mail informacji o kolejnych wydarzeniach Cloudity

Podczas spotkania zostaną poruszone zagadnienia związane
z obszarami sprzedaży, marketingu, operacji i współpracy z parterami, takie jak:

 

 

 

– Administracja danymi;
– Bieżąca obsługa partnerów i klientów;
– Wzrost sprzedaży;
– Minimalizacja kosztów zarządzania;

– Współpraca z partnerami i klientami w czasie rzeczywistym;

– Widok 360 stopni na klienta i procesy;
– Account Planning;
– Priorytetyzacja zadań;
– Wizualizacja lejka sprzedażowego;
– Konwersja sprzedaży (Kanban);
– Zarządzanie okazjami biznesowymi;
– Rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję;
– Omnichannel;
– Integracja z aktualnie wykorzystywanymi systemami;
– Rejestrowanie zgłoszeń bezpośrednio z e-maila i stron WWW;
– Modelowanie ścieżek klienta;
– Integracja kanałów komunikacji.

Mówcy:

Radosław Mechło

Marketing Manager at Cloudity

radoslaw.mechlo@cloudity.pl

Pamela Hetmaniok

Account Manager at Salesforce

phetmaniok@salesforce.com

Agenda:

8:00 – 9:00 Rejestracja i śniadanie

9:00 – 9:20 Prezentacja: Cloudity i Salesforce w Polsce

9:50 – 12:45 Prezentacja możliwości systemu Salesforce:

  • personalizacja komunikacji do partnerów i klientów
  • zarządzanie etapami lejka sprzedażowego i wariantowe ofertowanie
  • szanse sprzedażowe, dbanie o partnerów i klientów
  • generowanie wzrostów sprzedaży i optymalizacja zasobów

12:45 – 13:30 Zakończenie i dyskusja

Szanowni Państwo,

 

 

serdecznie zapraszamy na śniadanie digitalizacyjne dla branży produkcyjnej, na którym pokażemy, jakie korzyści płyną z automatyzacji procesów i optymalizacji działań przy wykorzystaniu platformy Salesforce.

 

 

Spotkanie będzie idealną okazją do zaprezentowania, jak można przyspieszyć pozyskiwanie nowych klientów oraz zapewnić stabilny wzrost przychodów.

Wydarzenie odbędzie się 22 października w godzinach 9:00-13:30.

 

Zapraszamy do naszej siedziby, która mieści się w Warszawie przy ul. Mokotowskiej 1.

Zarejestruj się!

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, rejestracja jest wymagana. Rejestrując się na śniadanie zgadzam się na otrzymywanie na podany przeze mnie adres e-mail informacji o kolejnych wydarzeniach Cloudity

Podczas spotkania zostaną poruszone zagadnienia związane
z obszarami sprzedaży, marketingu, operacji i współpracy z parterami, takie jak:

 

 

 

– Administracja danymi;
– Bieżąca obsługa partnerów i klientów;
– Wzrost sprzedaży;
– Minimalizacja kosztów zarządzania;

– Współpraca z partnerami i klientami w czasie rzeczywistym;

– Widok 360 stopni na klienta i procesy;
– Account Planning;
– Priorytetyzacja zadań;
– Wizualizacja lejka sprzedażowego;
– Konwersja sprzedaży (Kanban);
– Zarządzanie okazjami biznesowymi;
– Rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję;
– Omnichannel;
– Integracja z aktualnie wykorzystywanymi systemami;
– Rejestrowanie zgłoszeń bezpośrednio z e-maila i stron WWW;
– Modelowanie ścieżek klienta;
– Integracja kanałów komunikacji.

 

 

 

Mówcy:

Radosław Mechło

 

Marketing Manager at Cloudity

 

radoslaw.mechlo@cloudity.pl

Pamela Hetmaniok

 

Account Manager at Salesforce

 

phetmaniok@salesforce.com

             

Agenda:

8:00 – 9:00 Rejestracja i śniadanie

9:00 – 9:20 Prezentacja: Cloudity i Salesforce w Polsce

9:50 – 12:45 Prezentacja możliwości systemu Salesforce:

– personalizacja komunikacji do partnerów i klientów

– zarządzanie etapami lejka sprzedażowego i wariantowe ofertowanie

– szanse sprzedażowe, dbanie o partnerów i klientów

– generowanie wzrostów sprzedaży i optymalizacja zasobów

12:45 – 13:30 Zakończenie i dyskusja