Zwiększ swoją sprzedaż optymalizując zarządzanie relacjami z klientem

Zarejestruj się!

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, rejestracja jest wymagana. Rejestrując się na śniadanie zgadzam się na otrzymywanie na podany przeze mnie adres e-mail informacji o kolejnych wydarzeniach Cloudity

Organizatorzy

logo100x100-01
SFDC_logo-2-01

Zapraszamy na śniadania biznesowe organizowane przez Salesforce i Cloudity. Wydarzenia odbędą się w godzinach 9:30-12:30.

Sprawdź, kiedy będziemy w Twoim mieście! 

Berlin

Hannover

O czym będziemy rozmawiać?

 

 

– Jak zapewnić najwyższej jakości obsługę klienta w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu

 

 

– Jak zbudować swoją własną „maszynę” generującą leady i zwiększyć konwersję oraz przychody

 

 

– Jak budować wysoce spersonalizowaną komunikację z klientem wykorzystując automatyzację

marketingu

 

– Jak zbierać dane, aby znalazły się w jednym miejscu i pozwalały podejmować jak najlepsze decyzje

 

 

– Jak generować więcej leadów bez powiększania zespołu sprzedażowego

             

     Po więcej informacji na temat narzędzia, jakim jest Service Cloud zapraszamy na naszą stronę internetową.

Zwiększ swoją sprzedaż optymalizując zarządzanie relacjami z klientem

Zapraszamy na śniadania biznesowe organizowane przez Salesforce i Cloudity. Wydarzenia odbędą się w godzinach 9:30-12:30Sprawdź, kiedy będziemy w Twoim mieście! 

Warszawa 5 września

Kraków 7 września

Zarejestruj się!

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, rejestracja jest wymagana. Rejestrując się na śniadanie zgadzam się na otrzymywanie na podany przeze mnie adres e-mail informacji o kolejnych wydarzeniach Cloudity

Organizatorzy

logo100x100-01
SFDC_logo-2-01

O czym będziemy rozmawiać?

– Jak zapewnić najwyższej jakości obsługę klienta w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu

 

– Jak zbudować swoją własną „maszynę” generującą leady i zwiększyć konwersję oraz przychody

 

– Jak budować wysoce spersonalizowaną komunikację z klientem wykorzystując automatyzację

marketingu

 

– Jak zbierać dane, aby znalazły się w jednym miejscu i pozwalały podejmować jak najlepsze decyzje

 

– Jak generować więcej leadów bez powiększania zespołu sprzedażowego