Service Cloud: obsługa klienta w sieciach społecznościowych

Service Cloud to narzędzie, które zapewnia płynny przepływ informacji pomiędzy firmą a klientami, a także pozwala na szybkie reagowanie na pytania klientów w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu.

Komunikuj się z klientem poprzez kanały społecznościowe

 

System umożliwia skorzystanie z wielu funkcjonalności, dzięki którym konsultant rozwiązuje problemy klientów samodzielnie albo tworzy społeczność, w ramach której użytkownicy dzielą się wiedzą między sobą. Jedną z takich funkcjonalności jest obsługa klientów poprzez kanały mediów społecznościowych dzięki konsoli serwisowej.

Użytkowanie Service Cloud sprawia, że komunikacja z klientem poprzez kanały społecznościowe staje się dużo prostsza. Dzięki funkcjonalności jaką daje nam ten system, zespół konsultantów będzie mógł tworzyć, edytować i śledzić aktywność użytkowników na większości platform mediów społecznościowych, takich jak Twitter czy Facebook.

 

Service Cloud

Rozszerz aktywną komunikację z klientem i przyspiesz proces odpowiadania na zapytania

 

Twój zespół może odpowiedzieć na email i wiadomość wysłaną przez Twitter’a pracując na jednej konsoli serwisowej. Dzięki połączeniu Service Cloud i Salesforce Social Studio zapytania wysyłane przez klientów używających mediów społecznościowych są automatycznie przekazywane do Twojego zespołu.

 

Wyspecjalizuj swoich agentów w odpowiadaniu na zapytania z portali społecznościowych.

 

Service Cloud umożliwia przypisanie użytkowników do oddzielnych kolejek, w tym przypadku grupy specjalistów zajmujących się serwisami społecznościowymi. Używanie słów kluczowych i klasyfikatorów sprawi, że zlecenia z tych kanałów będą kierowane tylko do odpowiednich osób. Dzięki temu konkretny agent będzie dostawał i odpowiadał tylko na te zapytania, które dotyczą obszaru jego pracy.

W świecie, gdzie komunikacja odbywa się przez wiele kanałów jednocześnie ważne jest, aby odpowiednio i indywidualnie dobrać kanał komunikacji do danego klienta. Nieważne czy jest to email, telefon, portal społecznościowy czy czat. Dzięki tej funkcjonalności Service Cloud możemy wybrać i przełączyć konwersacje na najbardziej wygodny dla klienta kanał komunikacji. W efekcie komunikacja z nim jest zdecydowanie bardziej efektywna, a tym samym zwiększamy poziom zadowolenia z dostarczanych przez nas usług.

 

Salesforce Customer Success Platform

 

Komunikacja z klientem poprzez serwisy społecznościowe jest integralną częścią Salesforce Customer Success Platform. Dzięki temu zespół konsultantów komunikujący się poprzez portale społecznościowe widzi ogólny profil klienta przed odpowiedzeniem na jego zapytanie. To narzędzie ułatwia zatem zaangażowanie się w dokładnie ten kanał, którego klient używa najczęściej.

 

Demo Service Cloud

 

Jeśli zainteresował Cię nasz artykuł i chcesz wypróbować to narzędzie oraz poznać jego funkcjonalności, zarejestruj się na bezpłatne demo Service Cloud, które poprowadzi jeden z naszych specjalistów. Formularz kontaktowy znajduje się pod TYM adresem.