Obsługa klienta

Service Cloud®

Service Cloud to mobilny system Salesforce zapewniający najwyższej jakości obsługę klienta w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Dzięki niemu możesz na bieżąco odpowiadać na ich potrzeby przez 24 godziny na dobę.

Quality is never an accident. It is always the
result of an intelligent effort.
-- John Ruskin

Zapewnij klientowi obsługę najwyższej jakości

Dzięki wygodnemu narzędziu, jakim jest Service Cloud, możesz szybciej reagować na pytania klientów. Wygodna konsola zapewnia płynny przepływ informacji, a przejrzysty widok pozwala na obsługę najwyższej jakości. Sam pomóż swoim klientom rozwiązać problem lub stwórz społeczność, w ramach której podzielą się wiedzą między sobą.

Integruj obsługę wszystkich kanałów

Service Cloud umożliwia integrację wszystkich kanałów komunikacji. Zarządzaj kontaktem ze strony internetowej, social mediów czy z czatu na żywo. Teraz możesz zapewnić profesjonalną obsługę i mieć wszystko pod kontrolą.

Szybko i inteligentnie


Poza szybkością działania Service Cloud pozwala na dogłębne analizy i usprawnienie procesów komunikacji Twojej firmy. Dzięki niemu wiesz, który z kanałów jest najważniejszy dla klientów oraz gdzie należy szukać usprawnień. Śledź je na żywo i na bieżąco weryfikuj poziom obsługi klienta. .