Salesforce health check – sprawdź swój system

Leady nie generują się tak dobrze, jak oczekujesz? Nie wykorzystujesz aplikacji mobilnej? Raporty nie wyglądają tak jakbyś tego oczekiwał? Przedstawiciele handlowi narzekają na Salesforce? To nie musi oznaczać, że zainwestowałeś w zły system. Może to oznaczać, że podczas wdrożenia pojawiły się błędy i niedopatrzenia. Dzięki ofercie Salesforce Health Check dowiesz się z czego wynikają problemy.

 

Salesforce Health Check

 

Salesforce jest jednym z najlepszych rozwiązań informatycznych wspierających sprzedaż, rozwój biznesu i zarządzanie nim. Mimo, że jest elastyczny i obejmuje większość związanych ze sprzedażą procesów w firmie, koszty wdrożenia i utrzymania systemu mogą przysłonić korzyści, które przynosi jego wdrożenie. Jeśli jednak korzyści nie widać, warto zastanowić się, czy problem wynika z nieodpowiedniego wyboru systemu, czy z niewłaściwego wdrożenia. W takiej sytuacji warto skorzystać z nowej oferty przygotowanej przez Cloudity – Salesforce Health Check. Dla wszystkich użytkowników Salesforce podstawowy zakres usługi jest darmowy.

 

Salesforce Health Check po kolei

 

Pierwszym krokiem Health Check’u jest rozmowa telefoniczna, dzięki której doświadczony konsultant Cloudity poznaje założenia i procesy biznesowe klienta. Podczas rozmowy poruszane są kwestie typowych zastosowań CRM-u, omawiane są przykładowe case’y, ale też wizja biznesu i to w jaki sposób informacja zawarta w systemach pomaga w podejmowaniu decyzji. Jakich raportów wymaga zarząd, a jakie są generowane, a w końcu – jaka jest struktura całej organizacji. Taka rozmowa może trwać około 1-2 godzin.

 

infografika-health-check

 

Drugim krokiem jest zalogowanie się konsultanta Cloudity do systemu klienta. To najważniejszy etap sprawdzenia. Przez 5-6 godzin, sprawdzi czy założenia, które wynikają z wcześniejszej rozmowy są właściwie przeniesione do warunków Salesforce. Konsultant sprawdzi także, które obszary są wdrożone właściwie, ale nie są w pełni wykorzystywane w firmie, a także odnajdzie obszary które wymagają dalszego rozwoju. Efektem pracy konsultanta jest raport, który w przystępnej formie przedstawi wyniki badania.

 

Raport gotowy. Co dalej?

 

Omówienie wniosków z raportu kończy zakres usługi darmowej. Rozszerzenie usługi o kolejne warsztaty z klientem (tym razem w jego siedzibie) jest wyceniane indywidualnie. Podczas warsztatów konsultant pokaże w jaki sposób można efektywniej wykorzystać potencjał Salesforce, dokona drobnych zmian w konfiguracji, a także przygotuje ofertę głębszych zmian w systemie. Na życzenie klienta, może zostać przeprowadzenie szkolenia dla użytkowników systemu.