E-mail nadal jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z Klientem. Pardot zapewnia narzędzia pozwalające na prowadzenie wysoce spersonalizowanego mailingu i weryfikację reakcji odbiorców. To wygodny sposób prowadzenie efektywnego lead nurturing czyli przygotowywanie potencjalnych Klientów do zakupu
To najnowszy moduł wprowadzony do Pardot’a, a zarazem niezwykle rozbudowana funkcjonalność. Umożliwia ona stworzenie logiki, która wyzwala pożądane akcje (na przykład mailing lub lead scoring) na podstawie aktywności poszczególnych użytkowników
Pardot to rozbudowana platforma, która daje możliwość budowy zarówno prostych i szybkich formularzy, jak i tych bardziej skomplikowanych. Pola zależne, formularze dynamiczne oraz automatyzacja akcji, które mają być wykonane po wypełnieniu formularze daje nam pełną władzę nad optymalizacją konwersji
Pardot umożliwia budowanie swoich stron. Dzięki wizualnemu edytorowi w kilka minut możemy stworzyć landing page. Dla tych, którzy wolą inne narzędzia do budowy stron przewidziano rozwiązanie pozwalające na import strony i dalsze śledzenie w narzędziu Pardot.
Istotną przewagą Pardot’a jest możliwość integracji narzędzia z wieloma zewnętrznymi systemami i platformami. Co naturalne, Pardot integruje się z Salesforce Sales Cloud, ale również inne systemy CRM mogą zostać z nim zsynchronizowane. Poza systemami CRM, możemy połączyć narzędzie z Google Analytics oraz Google AdWords, z platformami do obsługi eventów i webinariów, z social media czy z serwisem Wistia (wideo marketing).
Chcesz się dowiedzieć jak działa Pardot – automatyzacja marketingu B2B od Salesforce? Zachęcamy do rejestracji na prezentację platformy. Na przykładach pokażemy do czego można wykorzystać narzędzie i jakie obszary w Twojej firmie mogą dzięki niemu funkcjonować bardziej efektywnie i skutecznie wspierać zespół marketingowy.
E-mail nadal jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z Klientem. Pardot zapewnia narzędzia pozwalające na prowadzenie wysoce spersonalizowanego mailingu i weryfikację reakcji odbiorców. To wygodny sposób prowadzenie efektywnego lead nurturing czyli przygotowywanie potencjalnych Klientów do zakupu
To najnowszy moduł wprowadzony do Pardot’a, a zarazem niezwykle rozbudowana funkcjonalność. Umożliwia ona stworzenie logiki, która wyzwala pożądane akcje (na przykład mailing lub lead scoring) na podstawie aktywności poszczególnych użytkowników
Pardot to rozbudowana platforma, która daje możliwość budowy zarówno prostych i szybkich formularzy, jak i tych bardziej skomplikowanych. Pola zależne, formularze dynamiczne oraz automatyzacja akcji, które mają być wykonane po wypełnieniu formularze daje nam pełną władzę nad optymalizacją konwersji
Pardot umożliwia budowanie swoich stron. Dzięki wizualnemu edytorowi w kilka minut możemy stworzyć landing page. Dla tych, którzy wolą inne narzędzia do budowy stron przewidziano rozwiązanie pozwalające na import strony i dalsze śledzenie w narzędziu Pardot.
Istotną przewagą Pardot’a jest możliwość integracji narzędzia z wieloma zewnętrznymi systemami i platformami. Co naturalne, Pardot integruje się z Salesforce Sales Cloud, ale również inne systemy CRM mogą zostać z nim zsynchronizowane. Poza systemami CRM, możemy połączyć narzędzie z Google Analytics oraz Google AdWords, z platformami do obsługi eventów i webinariów, z social media czy z serwisem Wistia (wideo marketing).
Chcesz się dowiedzieć jak działa Pardot – automatyzacja marketingu B2B od Salesforce? Zachęcamy do rejestracji na prezentację platformy. Na przykładach pokażemy do czego można wykorzystać narzędzie i jakie obszary w Twojej firmie mogą dzięki niemu funkcjonować bardziej efektywnie i skutecznie wspierać zespół marketingowy.