Szablon Konferencji LP

KLIENT NA PIERWSZYM MIEJSCU

– komunikacja wielokanałowa jako priorytet dla liderów B2B

Postaw na wielokanałową strategię dotarcia do klienta, dzięki której zapewnisz mu doświadczenie, na jakie zasługuje.

Zyskaj przewagę nad konkurencją, niezależnie od branży, którą reprezentujesz.

 

Czy wiesz, czego naprawdę oczekuje Twój klient?

Jego każda interakcja z Twoją firmą powinna składać się na całościowe, wyjątkowe doświadczenie. Dlatego też kanały, którymi komunikujesz się z odbiorcami nie mogą być osobnymi silosami, które nie mają ze sobą żadnego związku! Muszą stanowić współgrającą całość.

Zapraszamy na zdalną konferencję poświęconą idei komunikacji omnichannel. W oparciu o realne przykłady nasi eksperci pokażą, dlaczego kluczowa jest synergia wszystkich kanałów dotarcia do klienta.

Dlaczego warto?

Agenda Konferencji

09:00 – 09:05

Rozpoczęcie konferencji

09:00 – 09:05

Salesforce i Cloudity – rola zaufanych partnerów w procesie digitalizacji

By przetrwać kryzys i wyjść z niego obronną ręką, należy rozważnie planować kolejne kroki. Trudno jednak budować strategię działania, gdy nie sposób przewidzieć, jak będzie wyglądać sytuacja w najbliższych miesiącach, a co dopiero latach.

Dlaczego warto digitalizować biznes i stawiać klienta w centrum? Jak omnichannel, praca zdalna, automatyzacja, technologia czy sztuczna inteligencja wpływają na działanie firm i pozwalają im na obronę rentowności i stabilniejsze prowadzenie biznesu?

09:05 – 09:35

Trendy digitalizacji

By przetrwać kryzys i wyjść z niego obronną ręką, należy rozważnie planować kolejne kroki. Trudno jednak budować strategię działania, gdy nie sposób przewidzieć, jak będzie wyglądać sytuacja w najbliższych miesiącach, a co dopiero latach.

Dlaczego warto digitalizować biznes i stawiać klienta w centrum? Jak omnichannel, praca zdalna, automatyzacja, technologia czy sztuczna inteligencja wpływają na działanie firm i pozwalają im na obronę rentowności i stabilniejsze prowadzenie biznesu?

09:35 – 10:05

Marketing

By przetrwać kryzys i wyjść z niego obronną ręką, należy rozważnie planować kolejne kroki. Trudno jednak budować strategię działania, gdy nie sposób przewidzieć, jak będzie wyglądać sytuacja w najbliższych miesiącach, a co dopiero latach.

Dlaczego warto digitalizować biznes i stawiać klienta w centrum? Jak omnichannel, praca zdalna, automatyzacja, technologia czy sztuczna inteligencja wpływają na działanie firm i pozwalają im na obronę rentowności i stabilniejsze prowadzenie biznesu?

10:05- 10:35

Sprzedaż

By przetrwać kryzys i wyjść z niego obronną ręką, należy rozważnie planować kolejne kroki. Trudno jednak budować strategię działania, gdy nie sposób przewidzieć, jak będzie wyglądać sytuacja w najbliższych miesiącach, a co dopiero latach.

Dlaczego warto digitalizować biznes i stawiać klienta w centrum? Jak omnichannel, praca zdalna, automatyzacja, technologia czy sztuczna inteligencja wpływają na działanie firm i pozwalają im na obronę rentowności i stabilniejsze prowadzenie biznesu?

10:35- 11:05

Zintegrowana obsługa klienta na najwyższym poziomie jako źródło nowych przychodów i optymalizacji kosztów

By przetrwać kryzys i wyjść z niego obronną ręką, należy rozważnie planować kolejne kroki. Trudno jednak budować strategię działania, gdy nie sposób przewidzieć, jak będzie wyglądać sytuacja w najbliższych miesiącach, a co dopiero latach.

Dlaczego warto digitalizować biznes i stawiać klienta w centrum? Jak omnichannel, praca zdalna, automatyzacja, technologia czy sztuczna inteligencja wpływają na działanie firm i pozwalają im na obronę rentowności i stabilniejsze prowadzenie biznesu?

11:05- 11:35

Zarządzanie Zmianą – o czym pamiętać w trakcie dygitalizacji organizacji

By przetrwać kryzys i wyjść z niego obronną ręką, należy rozważnie planować kolejne kroki. Trudno jednak budować strategię działania, gdy nie sposób przewidzieć, jak będzie wyglądać sytuacja w najbliższych miesiącach, a co dopiero latach.

Dlaczego warto digitalizować biznes i stawiać klienta w centrum? Jak omnichannel, praca zdalna, automatyzacja, technologia czy sztuczna inteligencja wpływają na działanie firm i pozwalają im na obronę rentowności i stabilniejsze prowadzenie biznesu?

11:05- 11:35

Analiza relacji z klientami w oparciu o dane – jak zrozumieć i kontrolować proces korzystając z Tableau

By przetrwać kryzys i wyjść z niego obronną ręką, należy rozważnie planować kolejne kroki. Trudno jednak budować strategię działania, gdy nie sposób przewidzieć, jak będzie wyglądać sytuacja w najbliższych miesiącach, a co dopiero latach.

Dlaczego warto digitalizować biznes i stawiać klienta w centrum? Jak omnichannel, praca zdalna, automatyzacja, technologia czy sztuczna inteligencja wpływają na działanie firm i pozwalają im na obronę rentowności i stabilniejsze prowadzenie biznesu?

Zapisz się już teraz!