Integracja Skype z Salesforce już dostępna

Szybsza i efektywniejsza komunikacja, poprawa wygody użytkowników i integracja wykorzystywanych już narzędzi korporacyjnych, to główne korzyści jakie niesie ze sobą przygotowana przez Microsoft integracja Skype z Salesforce.

 

Szybki podgląd dostępności

 

Integracja (w tej chwili wersja beta, dla chętnych) jest dostępna dla korzystających już z usługi Skype for Business, oraz Salesforce Ultimate i Enterprise Edition, wykorzystujących interfejs Lightning Experience. Dzięki niej, wewnątrzfirmowa komunikacja może uzyskać nowy wymiar: użytkownik, najeżdżający myszką na nazwisko innego użytkownika systemu (na przykład na chatterze) może uzyskać informację o jego dostępności. Według Microsoftu rozwiązanie pozwoli na wybór najlepszej formy komunikacji w ramach firmy i systemu CRM.

 

integracja Skype z Salesforce

Integracja Skype z Salesforce to bardziej efektywna komunikacja

 

Jeśli potrzebujemy szybkiej odpowiedzi zwrotnej od osoby która aktualnie prowadzi rozmowę telefoniczną, moglibyśmy skorzystać z e-maila, ale jeśli osoba jest dostępna, wówczas mamy szansę na uzyskanie jej za pośrednictwem chatu. Użytkownicy mogą rozpocząć chat, rozmowę głosową, a także połączenie wideo jednym kliknięciem, bez konieczności przełączania się pomiędzy aplikacjami. Komunikacja w czasie rzeczywistym wewnątrz aplikacji Salesforce znacząco zmniejszy straty czasu przy realizacji zadań sprzedaży i zapytań klientów. – tłumaczy w komunikacie Microsoft.

 

W chwili obecnej Skype for Salesforce pozwala na komunikację tekstową w każdej przeglądarce wspierającej interfejs Lightning Experience, ale pełna funkcjonalność (w tym wykonywanie połączeń audio i wideo) jest dostępna wyłącznie w przeglądarkach Microsoft Edge i Apple Safari. Wedłu Microsoftu, wsparcie dla pozostałych przeglądarek będzie dostępne już wkrótce.