Human Intelligence kontra Artificial Intelligence – kto wygra?

 ZDALNA KONFERENCJA:

Data: czwartek, 8 października

 

Czas: 10:00 – 12:00

 

Czy inteligentne technologie są w stanie zastąpić człowieka? W wielu dziedzinach – z pewnością, ale gdzie jest granica ich przydatności?

 

Czy w dzisiejszym świecie sprzedaży powinno się przede wszystkim inwestować w zaawansowane technologie, czy też ważniejsze są relacje międzyludzkie i ich kultywowanie? 

 

Jak ważny dla organizacji sprzedażowej jest cały proces wdrożenia technologii? Jak nie zniechęcić pracowników do nowego systemu? 

 

Zapraszamy na zdalną konferencję, podczas której przyjrzymy się rywalizacji między człowiekiem a technologią i zastanowimy się, czy da się wyłonić zwycięzcę.

Na naszym ringu spotkają się: 

 

Agenda:

Podczas zdalnej konferencji nasi eksperci spotkają się w trzech rundach 

i odpowiedzą na kilka ważnych pytań. 

 

 

10:00 – 10:10 

Rozpoczęcie konferencji

prowadzący: Jakub Byrski 

 

 

10:10 – 10:40 

RUNDA 1: Człowiek czy technologia?

 

Podczas pierwszej rundy dowiesz się: Co dominuje w świecie sprzedaży w XXI wieku? Czy możemy w pełni możemy zaufać technologii? Czy sprzedawcy są jeszcze potrzebni – jaka jest przyszłość ludzi w sprzedaży? 

 

 

10:40 – 11:10 

RUNDA 2: Kierunki transformacji sprzedaży 

 

Podczas rundy drugiej zostaną omówione cztery modele sprzedaży: transakcyjny, doradczy, systemowy i kokreacji. W każdym z nich zostanie umiejscowiona rola człowieka, organizacji i technologii. 

 

Dowiedz się, jakie wyzwania możesz spotkać w każdym z nich. Postaramy się przybliżyć i ułatwić zrozumienie pojęcia “transformacji sprzedaży” oraz jej kierunków. 

 

 

11:10 – 11:40 

RUNDA 3: Jak osiągnąć cele transformacyjne? 

 

Odpowiemy na pytanie: jak efektywnie zorganizować sprzedaż w czterech modelach sprzedaży z wykorzystaniem narzędzia technologicznego. Przeanalizujemy, jak za pomocą technologii kształtować organizację oraz jak ważne jest świadome dobranie narzędzia. 

 

 

11:40 – 12:00 

Sesja Q&A oraz autodiagnoza 

 

Podczas sesji odpowiemy na pytania zadane podczas konferencji oraz pokażemy Ci mapę wyzwań, która pozwoli odpowiedzieć na pytanie: w którym kierunku chcesz rozwijać swoją sprzedaż?

Dlaczego warto?

Zarejestruj się już dziś!

Udział w konferencji jest bezpłatny. Rejestrując się na konferencję, zgadzasz się na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji o kolejnych wydarzeniach organizowanych przez Cloudity oraz partnerów.