Datscha AB – Subskrypcje dla Salesforce
Datscha jest liderem w segmencie zarządzania nieruchomościami na rynku skandynawskim. Swoje rozwiązania kieruje między innymi do banków. Wdrożenie polegało na implementacji narzędzia Subskrypcje dla Salesforce, w celu wsparcia sprzedaży w modelu SaaS. Moduł pozwala na efektywne zarządzanie sprzedażą, zaś zautomatyzowane tworzenie ofert prowadzi do oszczędności czasu zespołu sprzedażowego.
Cloudity zaproponowało wdrożenie własnej aplikacji Subskrypcje dla Salesforce. To rozwiązanie wspiera zarządzanie sprzedażą subskrypcyjną. Największym wyzwaniem przed wdrożeniem było usprawnienie zarządzania różnymi planami subskrypcyjnymi oraz generowania dużej liczby różnych ofert.
Głównym ulepszeniem jest znacznie krótszy czas przygotowania oferty. Rozbudowane plany cenowe nie są już problemem. System pozwala na łatwe zarządzanie sprzedażą, nieważne jak skomplikowane jest wyliczenie.