Click2Dial dla Salesforce to narzędzie, które w łatwy i elastyczny sposób umożliwia użytkownikom wykonywanie oraz odbieranie połączeń w ramach platformy Salesforce, zwiększając tym samym efektywność użytkowników.
Narzędzie integruje się z rozwiązaniami wsparcia sprzedaży Sales Cloud oraz obsługi klienta Service Cloud.
Zarejestruj się na bezpłatne demo, które poprowadzi jeden z naszych specjalistów.
Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dogodny termin na spotkanie lub telekonferencję.
Podłącz swój telefon do Salesforce`a:
Rozmawiaj
Wykonuj połączenia jednym kliknięciem, bez ręcznego wybierania numeru i pomyłek.
Zwiększaj wydajność
Automatycznie zapisuj dane i notatki z rozmów bezpośrednio w Salesforce Sales Cloud oraz Service Cloud i twórz z nich zadania.
Raportuj
Korzystaj ze szczegółowych i rozbudowanych raportów z odbytych rozmów telefonicznych. Porównuj statystyki rozmów, obserwuj trendy i podejmuj decyzje na podstawie liczb.
Monitoruj
Śledź na żywo wszystkie informacje na temat bieżącej komunikacji telefonicznej z Twoimi leadami. Motywuj handlowców do podnoszenia wyników, pokazując im statystyki komunikacji z klientem na dużym ekranie.
Wykorzystaj wielokanałowość
Komunikuj się i sprzedawaj tak, jak oczekują Twoi klienci – przez sms, czat, email, telefon.
Click2Dial dla Salesforce to narzędzie, które w łatwy i elastyczny sposób umożliwia użytkownikom wykonywanie oraz odbieranie połączeń w ramach platformy Salesforce, zwiększając tym samym efektywność użytkowników.
Narzędzie integruje się z rozwiązaniami wsparcia sprzedaży Sales Cloud oraz obsługi klienta Service Cloud.
Zarejestruj się na bezpłatne demo, które poprowadzi jeden z naszych specjalistów.
Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dogodny termin na spotkanie lub telekonferencję.
Podłącz swój telefon do Salesforce`a:
Rozmawiaj
Wykonuj połączenia jednym kliknięciem, bez ręcznego wybierania numeru i pomyłek.
Zwiększaj wydajność
Automatycznie zapisuj dane i notatki z rozmów bezpośrednio w Salesforce Sales Cloud oraz Service Cloud i twórz z nich zadania.
Raportuj
Korzystaj ze szczegółowych i rozbudowanych raportów z odbytych rozmów telefonicznych. Porównuj statystyki rozmów, obserwuj trendy i podejmuj decyzje na podstawie liczb.
Monitoruj
Śledź na żywo wszystkie informacje na temat bieżącej komunikacji telefonicznej z Twoimi leadami. Motywuj handlowców do podnoszenia wyników, pokazując im statystyki komunikacji z klientem na dużym ekranie.
Wykorzystaj wielokanałowość
Komunikuj się i sprzedawaj tak, jak oczekują Twoi klienci – przez sms, czat, email, telefon.