Budowanie i sprzedaż wartości na rynku B2B

BUDOWANIE I SPRZEDAŻ WARTOŚCI NA RYNKU B2B

– poznaj swoich klientów i zwiększaj sprzedaż!

Czwartek, 6 sierpnia
10:00 – 12:30

Potrzeby klientów B2B wciąż się zmieniają i rosną – czy Twoja organizacja jest na to gotowa i potrafi na nie odpowiedzieć?

Podejdź holistycznie do swoich klientów i poznaj ich tak dobrze, jak to tylko możliwe.

Posłuchaj prelekcji doświadczonych praktyków sprzedaży B2B i dowiedz się, jak budować i sprzedawać wartość na tym rynku.

Sprawdź, jak platforma Salesforce 360 pomaga liderom budować swoją pozycję.

Czy wiesz, czego naprawdę oczekuje Twój klient?

Dzisiaj liczy on na wyjątkową obsługę w każdym punkcie styku z Twoją firmą – jego każda interakcja z Twoją marką powinna składać się na całościowe, wyjątkowe doświadczenie.

Zapraszamy na zdalną konferencję poświęconą budowaniu wartości przekładającej się na wyniki sprzedaży B2B!

W oparciu o realne przykłady nasi eksperci pokażą uczestnikom, dlaczego najważniejsze jest dostarczenie klientowi wartości, a myślenie w kategoriach sprzedażowych jest dopiero na drugim miejscu.

Dlaczego warto?

Agenda Konferencji

10:00 – 10:05

Rozpoczęcie konferencji

10:05 – 10:50

Główne błędy sprzedawców B2B, których uniknięcie może wszystko zmienić. Umiejętność sprzedaży w trudniejszych czasach jest kluczową kompetencją.

Jakie są najczęstsze błędy sprzedawców B2B? Skąd się biorą? Jak ich unikać? O tym opowie, w pełnym inspiracji i humorystycznych anegdot z życia sprzedawców wystąpieniu, Andrzej Twarowski, właściciel Sandler Training – TPSI.

Podczas wystąpienia dowiesz się:

  • Dlaczego sprzedawcom jest tak łatwo uruchomić tryb prezentacyjny?
  • Czy da się uniknąć bezpłatnego konsultingu w sprzedaży B2B?
  • Czym jest syndrom szczęśliwych uszu i
  • dlaczego nadzieja umiera ostatnia?

Prelekcja dla „opornych”, czyli tych, którzy nie lubią sprzedawać lub są zniechęceni. Jesteśmy przekonani, że to, co usłyszysz, zmieni Twoją perspektywę.

10:55 – 11:40

Efektywne podejście do nowoczesnych technologii w sprzedaży B2B 

Zobacz, jak Salesforce wspiera firmy z segmentu B2B w codziennej pracy z klientami. Sprzedaż, marketing czy obsługa klienta – wszystkie kluczowe obszary działalności Twojej firmy są teraz w jednym narzędziu klasy CRM.

Dowiedz się więcej o procesach, które obsłużysz za pomocą produktów z ekosystemu Salesforce. Zobacz, jakie osiągniesz dzięki nim korzyści i naucz się działać tak, by osiągnąć jak najwyższy zwrot z inwestycji w technologię Salesforce.

 

Prelekcję poprowadzi Maciej Jargiło – Sales Manager w Cloudity.

11:45 – 12:30

Dlaczego Twoja firma nie rośnie tak szybko jak chcesz?

W ciągu ostatnich 30 miesięcy pracowaliśmy w Casbegu nad marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta z zarządzającymi ponad 70 firm i startupów. Przewinęło się sporo agencji, funduszy, software house’ów. Na początku budowania naszej firmy postawiliśmy tezy, że wszyscy mają non stop te same problemy i nie rosną przez te same bariery, które powtarzają się w kółko. Teza się potwierdziła.

 

Ponieważ pierwszy krok do rozwiązania dowolnego problemu to zdefiniowanie go – chciałbym opowiedzieć, dlaczego handlowcy rozczarowują swoich menedżerów, a menedżerowie sprzedaży – prezesów. Postaram się też wyjaśnić, jak można spróbować to zmienić w swojej firmie

Zapisz się już teraz!